krh Startet 21.April.2015 Del på Facebook Startet 21.April.2015 Hei! Er i ferd med å gjøre mitt første båtkjøp, og det av en 1986 Draco 21 (DC/SC?) med en Mercruiser Alpha One 3.0 litre/LX fra 1993 (kjøpt av forrige eier). Båten har hatt to eiere, den siste (som jeg kjenner) siden 1990. Da jeg ikke er båt kyndig når det kommer til det tekniske (vedlikehold av drev/motor osv) hadde det vært flott om noen av dere kan gi meg en liten ide om hva jeg kan forvente meg av vedlikeholdskostnader, og også om det er spesielle ting jeg bør se etter på denne modellen før kjøp. Båten er tatt godt vare på i form av at den er tatt service på årlig av profesjonelt verksted, og det er ingen synlige vesentlige feil eller mangler. Puter, og noe interiør detaljer (tak og vegg tapeten i "soverommet" er noe slitt eksempelvis, samt ) bærer preg av å være fra 80 tallet, men ellers virker båten fin. Alle innspill tas i mot med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.