Andicap Startet 22.April.2015 Link til dette innlegget Startet 22.April.2015 Jeg har en 2007 modell Bavaria 27 Sport uten teak i cockipit (bare på badeplattform). Tenker å få lagt teakdørk ute og lurer derfor på om noen har erfaring med dette? Det enkleste hadde vært å fått tak i noen som produserer teakdørk til denne båten, men har ikke funnet noen som har ferdig skjært teakdørk eller maler for denne båten. Noen som har tips til hvor en kan få tak i mal av dørken til en slik båt eller er dette noe jeg må lage selv? Eller enda bedre; noen som lager teakdørk til denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Prøv de her. De hadde maler til min Windy, mulig de har til Bavaria også. http://baatdekk.no/ Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Ring Bavaria 66 76 59 29 og spør om det vet om noen som har maler. Kanskje du er heldig. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
KlassiskWindy Svart 15.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 Hei. Skal bytte teakdekk på dollbordene på min 32 sport. Fant du noen gang ut om noen hadde maler til Bavaria? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.