Dani Startet 22.April.2015 Del på Facebook Startet 22.April.2015 Hei. Tenker å bytte olje på drevet mitt nå, derfor lurer jeg på om noen har no tips? Sett på YouTube å der fyller dem olja inn fra bånn av drevet, med en pumpeflaske. Kan man ikke heller fylle på i fra påfyllinga? Må det pumpes inn? Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 22.April.2015 Del på Facebook Svart 22.April.2015 (redigert) Ja, oljen må pumpes inn fra det laveste hullet helt til det renner ut olje fra lufteskruen på toppen av drevet. Pumpen koster vel en femtilapp og passer rett på gjengene til oljeflasken. Jeg gjør denne operasjonen en gang i året på mitt Bravo 3 drev. Du får garantert ikke fylt drevet med olje hvis du bare fyller fra påfyllinga. Redigert 22.April.2015 av marius (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dani Svart 22.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2015 OK. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.