Jump to content

Wallas Koketopp på Diesel

Rakkjen

Recommended Posts

Jeg fikk ikke start på koketopp og prøvde og resette etter tips fra Levrendør. Fant ut at pumpen ikke starter og prøvde med å kjøre strøm direkte på pumpen og etter råd. Har også prøvd over heat ventil men hjalp ikke det heller. Har omsider fått pumpen til å gå noen få 2-3 klikk men den bare stopper. Jeg har ute hele skiten no, men er rådløs for hva det kan være. Noen tips?

Om det er telefonplugg har du mest sannsynlig en 85DP eller 85DU.

Feilkoder finner du i denne bruksanvisningen: http://wallas.fi/flippingbook/85dp/#/1/

Kontroller alle plugger på kretskortet, spray med CRC-elektrospray eller lignende for å få bedre kontakt.

Demonter/åpne gjerne brennkammer for å sjekke om det er noe sot eller koks i brenneren. Skift quartzduk, sjekk glødeplugg så den er helt rett og uten bobler og andre skader. Termostaten skal også være hel og rett med butt ende.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...