Rakkjen Startet 22.April.2015 Del på Facebook Startet 22.April.2015 Jeg fikk ikke start på koketopp og prøvde og resette etter tips fra Levrendør. Fant ut at pumpen ikke starter og prøvde med å kjøre strøm direkte på pumpen og etter råd. Har også prøvd over heat ventil men hjalp ikke det heller. Har omsider fått pumpen til å gå noen få 2-3 klikk men den bare stopper. Jeg har ute hele skiten no, men er rådløs for hva det kan være. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.April.2015 Del på Facebook Svart 22.April.2015 Hvilken modell snakker vi om her? 85D? 95D? Få gjerne med hva som skjer (eller ikke skjer) når du prøver å starte. Blinkende LED? Gul? Rød? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Rakkjen Svart 22.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2015 Usikker på hvilke type det er. Da det ikke fulgte noe med båten. Båten er fra 2008 Gult og rødt lys blinker. Det som skjedde første gangene var at de begynte å blinke og så slo den seg helt av og starter igjen etter 2-3 sekund. Viften går og så går den i stå igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.April.2015 Del på Facebook Svart 22.April.2015 Står vel en merkelapp et eller annet sted. Er bryterpanelet koblet til kretskortet med en 10-pins avlang kontakt, eller med en "telefonplugg"? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Rakkjen Svart 22.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2015 Mener det var telefonplugg. Men kan sjekke sikkert i morga. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.April.2015 Del på Facebook Svart 22.April.2015 Har du nok diesel på tanken ? Sitér dette innlegget Link to post
Rakkjen Svart 22.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2015 Ja? har og prøvd med diesel fra dunk hevet over apparat Den tar diesel direkte fra hovudtank Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.April.2015 Del på Facebook Svart 22.April.2015 Om det er telefonplugg har du mest sannsynlig en 85DP eller 85DU. Feilkoder finner du i denne bruksanvisningen: http://wallas.fi/flippingbook/85dp/#/1/ Kontroller alle plugger på kretskortet, spray med CRC-elektrospray eller lignende for å få bedre kontakt. Demonter/åpne gjerne brennkammer for å sjekke om det er noe sot eller koks i brenneren. Skift quartzduk, sjekk glødeplugg så den er helt rett og uten bobler og andre skader. Termostaten skal også være hel og rett med butt ende. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Wallas Service Svart 22.April.2015 Del på Facebook Svart 22.April.2015 Instruksjon om hvordan du tar service på et Wallas diesel kokeapparat, finner du i denne linken: https://baatplassen.no/i/topic/74059-wallas-dieselbrennere/ Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.