Rakkstingen Startet 23.April.2015 Link til dette innlegget Startet 23.April.2015 Noen der ute som har prøvd SeaPilot sin app. på nettbrett. Lastet ned en app fra Gule sider, men den funker dårlig uten netttilkobling. Får opp kartet, men ingen markør som indikerer min posisjon, og da er jo hensikten borte. Med innebygd GPS på nettbrettet, så skulle det jo være unødvendig å være avhengig av nett...Så jeg må jo finne en leverandør som tillfredstiller mine krav, som ikke er større enn at den hvis båten på rett "vei".... Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 23.April.2015 Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 (redigert) Har bl. a SeaPilot på nettbrett/mobil i tillegg til kartplotter og radar. Synes SeaPilot er bedre enn Navionics Boating HD, Gulesider på Sjøen og Plan2Nav (som jeg også har). Redigert 23.April.2015 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sanztra Svart 23.April.2015 Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 Har brukt Navionics i 2 sesonger og SeaPilot i en sesong på både nettbrett og telefon. Er mest fornøyd med SeaPilot, spesielt skumring og natt modus og at AIS visning ved nettiltgang viser båter med AIS. mitt intrykk er også at kartene er godt oppdatert, kosten er mulig litt høyere enn Navionics iom du betaler for kartopdateringer 1. gang i året, men det føler jeg det er verdt. Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
arkmarin Svart 23.April.2015 Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 Bruk norgeskart.no og bruk sjøkart som bakgrunn, da ser du hvor du er til enhver tid på sjøkartet. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Ove T Svart 23.April.2015 Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 Till Seapilot finns nu också många specialsjökort från Hydrographica över svenska västkusten.https://www.seapilot.com/sv/seapilot-navigationsapp/prissattning/ Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Seapilot virker jo veldig bra og liker spesielt at den fungerer på samtlige enheter. Noen som vet om en kartlisens kan brukes på flere forskjellige enheter? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Ove T Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Hej Du kan bruka Seapilot på hur många enheter du vill men bara på en i taget. Man loggar in på sida på Seapilots hemsida och väljer vilken registrerad enhet man vill använda den på. Vill man ha den på flera samtidigt får man köpa flera licenser. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Rakkstingen Svart 24.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Takker for mange positive svar her, så da tenker jeg at jeg kjører med SeaPilot, for det ser ut til å funke greit. Var en tur ved båten i dag, og den fant meg med det samme. God båtsommer til dere alle..... Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Takker for mange positive svar her, så da tenker jeg at jeg kjører med SeaPilot, for det ser ut til å funke greit. Var en tur ved båten i dag, og den fant meg med det samme. God båtsommer til dere alle..... Takk det same Rakkstingen, takket være din tråd ser det ut som om SeaPilot er det riktige for meg også! Sees på sjøen! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.