Elvebakk1 Startet 23.April.2015 Del på Facebook Startet 23.April.2015 (redigert) Heisann, jeg har akkurat overtatt en yamarin 68 dc.. og veldig fornøyd med det:-) Ser mange av de på sjøen, så håper noen kan svare meg på dette: - ved siden av bensinlokket på båten, er det et annet lokk som er merket "waste"...noen som vet hva dette er?? Selger hadde ikke peiling.. - fins det en enkel instruksjonsbrosjyre på flush/tøm av toalettet på nett? - evnt andre praktiske tips/erfaringer osv med håndtering denne båten verdsettes! Takktakk for svar på forhånd! Redigert 23.April.2015 av Elvebakk1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 23.April.2015 Del på Facebook Svart 23.April.2015 Det er til oppsug av septik. Mvh R S B Larvik Sitér dette innlegget Link to post
Elvebakk1 Svart 23.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2015 I see! takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 23.April.2015 Del på Facebook Svart 23.April.2015 Du har sannsynligvis også septiktømming til sjø. Samme på min skibsplast;) Gratulerer med ny båt! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Elvebakk1 Svart 24.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2015 Yepp, takk for svar. Lurer oxo på hvor går spillvannet fra vasken på denne båten, går det til septiktanken? Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 24.April.2015 Del på Facebook Svart 24.April.2015 Det går ut i skrog siden.BB Sitér dette innlegget Link to post
Elvebakk1 Svart 24.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2015 Takk for svar Ronny S B, håpet på det... men har ikke no manualer tilgjengelig just nu..:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.