eiju Startet 23.April.2015 Link til dette innlegget Startet 23.April.2015 Som emne sier, lurer jeg på om det er mulig å skifte eksosrøret fra transomplaten, uten å først løsne, for så å flytte motoren frem i motorrommet? Har relativt god plass i kjelleren. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Det er nok mulig dersom det er plass, jeg har aldri prøvd men ser for meg at det kan gå. Det blir jo på en måte under svinghjulskåpen, og det forutsetter at man kommer til de fire boltene som fester eksosrøret til transomfestet. Du trenger vel tre nye o-ringer, en stor og to små, samt at jeg ville hatt litt flensetetning på anleggsflatene, som bør gjøres rene så godt det lar seg gjøre først. Boltene skal vel strammes til 40nm hvis jeg husker riktig. Sitér dette innlegget Link to post
eiju Svart 25.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Noen flere som har meninger om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.