Erica100 Startet 25.April.2015 Link til dette innlegget Startet 25.April.2015 Mikuni varmeren sluttet plutselig å funke, viften starter men blåser bare i ca 45 sek med kald luft så stopper den, noen som har noe hete tips, evt vet om hvem som kan utføre service på slike i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Marine og industrisalg i Bergen hadde glødeplugg til min. Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Tett dieselfilter? Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
bert Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Hei, sjekket termosikring på varmlufts uttaket, eller henge sikring ved grå boksen ved varmer . Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Lav spenning på batteriene evt defekt gløde plugg?. Prøv med motoren igang om du ikke allerede har gjort dette. Lykke til Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
bert Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Hei, sjekket manualen , vis glødepluggen blir varm , kan det være feil i gråelboks eller pumpen . Sitér dette innlegget Link to post
Erica100 Svart 25.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Byttet glødeplugg, så nå startet den som ei kule, var en god halvtime med masse røyk, så roet det seg ned ;) Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.