Jump to content

Nytt "understell" til bordet i båten, skilsø33

Modem

Recommended Posts

Hei

Jeg er ute etter et nytt understell til bordet i båten, jeg har lik bordplate som de nyere skilsøene men kunne gjerne tenkt meg det understellet som ser ut som et cocktailbord som de nye båtene blir levert med.

Da slipper man å sette opp en ekstra bordsøyle og regulere høyde når jeg skal brette ut og bruke hele bordet.

Jeg fikk en pris på 7000,- ifra viknes på nytt understell, noe jeg synes var litt drøyt.

Noen som vet hvor man kan få tak i lignende?

Se bildet ifra katalogen til skilsø:

bilde

BP-medlem, SoBo, laget et nydelig understell til et bord i sin båt. Jeg har ikke fått tillatelse til å anbefale ham, men den sjansen tar jeg, uten at jeg vet om han tar oppdrag for andre. Kanskje du kan få ham til å blåse noen flotte vinglass til dere også, for det skulle ikke forundre meg om han mestrer det også. Mannen er en tusenkunstner!

bilde

Redigert av Zitt (see edit history)

BP-medlem, SoBo, laget et nydelig understell til et bord i sin båt. Jeg har ikke fått tillatelse til å anbefale ham, men den sjansen tar jeg, uten at jeg vet om han tar oppdrag for andre. Kanskje du kan få ham til å blåse noen flotte vinglass til dere også, for det skulle ikke forundre meg om han mestrer det også. Mannen er en tusenkunstner!

bilde

Det var stilig det der, men det er nok noe mere likt det på bildet øverst jeg ser etter.

Maritim har flere alternativer. Her er noen

https://www.maritim.no/bordsoyler

Og de fleste båtforetninger fører Flak sine produkter.

http://flak.no/produkter/Innredning/Bordsoeyler

Jeg har sjekket flak, maritim, seasea, marineshop og seatronic,

uten å finne noe som ligner.

• 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...