Maika Startet 26.April.2015 Link til dette innlegget Startet 26.April.2015 Utsug fra min standard vanntank er et flexrør. Hvorfor? Mer hygenisk eller varig enn gummi kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.April.2015 Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 Hva er et "flexrør"? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 26.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 26.April.2015 Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 (redigert) Ser ut som vanlig "k rør" som brukes i el innstalasjoner ! Disse egner seg lite til og kjøre vann gjennom.Så litt merkelig igrunn. Det er jo plast. Redigert 26.April.2015 av Dioden ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.April.2015 Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 (redigert) Kan umulig være så veldig mye mer hygienisk enn tilsvarende vannslanger i "gummi", fleksislangen som vist på bildet er jo langt fra glatt innvendig. Bakterier, belegg og annet tjafs har nok av groper å kose seg i, merkelig valg av båtprodusenten synes jeg! Redigert 26.April.2015 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ulriks80 Svart 29.April.2015 Link til dette innlegget Svart 29.April.2015 Kan det være at de har brukt ett pexrør, slik som brukes i boliger? Består av ett varerør som kan ligne på vanlig elektrikerrør, men her ligger det en innvendig slange for vannet. Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 29.April.2015 Link til dette innlegget Svart 29.April.2015 I min vanntank fra SBCAN så er det bare ett sort k-rør som ligger ned i tanken... Er ikke noe annet rør inni det... Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 29.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2015 (redigert) Det er ikke et sånt innvendig rør i min heller, og røret jeg har er mye lenger enn høyden på vanntanken, så det var mye vann som ikke ble sugd opp. Det innvendige røret på bildet ser stivt ut, så å bare ha et slik som rekker nesten ned til bunnen må vel være det beste. Redigert 29.April.2015 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.