Jump to content

Princess 460, kjenner noen til denne som er til salgs?

bobåten

Recommended Posts

Når jeg handlet for ett år siden godt å vel prøvde jeg meg med et lavt bud. Båten min lå til 1.5. Ca. Fikk den nok ikke så mye ned som jeg håpte på. Men nok til at jeg likavel ble fornøyd. Du kan gjerne lese tråden min om bobåt. Sitter på tlf nå. Så litt vanskelig å legge inn link til den tråden. Men du finner den om du søker på mitt innhold under profilen min.

Når det gjelder varme så må det fyres ganske godt. Jeg har 5 kw diesel varmer ombord. Den holder det brukbart ned til 0 grader ca. Så må jeg supplere med vifteovn eller en egen oljeovn jeg har inne. Men den må jeg slå av på natta. Da fyrer jeg heller med strøm. Betaler forholdsvis mye for strøm her I Arendal. Så det lønner seg å fyre med olje og diesel. Oljeovn er på 2700 w. I tillegg kan jeg fyre med propan på akterdekk. Der har jeg 4 kw ovn når jeg har mye besøk. Da er det koseligere på akterdekk

Endelig ble det Bobåt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...