jørn Startet 27.April.2015 Link til dette innlegget Startet 27.April.2015 Hei Jeg driver å kobler alarmen med en tracker. Alarmen har kun en utgang som gir 12V, men denne er laget for horn slik at den kjører spenning på og av hele tiden når alarmen går. Det fører til at trackeren mottar mange signaler på kort tid, og sender sms hver gang. Jeg kunne tenkt meg en utgang som sender spenning en gang, for deretter slå seg av, evnt blir stående med 12V kontenuelig. Finnes det en automatisk bryter / switch etc jeg kan benytte? Andre ideer? Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 27.April.2015 Link til dette innlegget Svart 27.April.2015 Det enkleste er kanskje et tids-rele? Ebay er full av slike som basert på en puls, blir stående på i innstilt tid. Monterte en slik på utpumpingen i dusjen. Sitér dette innlegget Link to post
Nicolaien Svart 27.April.2015 Link til dette innlegget Svart 27.April.2015 Koble på et standard rele og lag en lask slik at når det får 12v puls fra alarmen, forer det både seg selv og trackeren med 12v Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.