Noreide Startet 28.April.2015 Del på Facebook Startet 28.April.2015 Jeg har montert ny davit og skal feste min rib. På badeplattformen har jeg fire fester som sikkert er montert for å feste en krybbe. Jeg tenkte jeg kunne bruke disse festene til å monter inn en øyebolt som jeg fikk laste stroppen gjennom og så spenne fast gummibåten. Men hvordan får jeg tak i noe som kan benyttes til disse festene? Noen som har en løsning ? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.April.2015 Del på Facebook Svart 28.April.2015 Det der ser ut som et feste for badetrapp. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Havlengt Svart 28.April.2015 Del på Facebook Svart 28.April.2015 Er ikkje det der Princess sin festepatent for plattformkrybbe då? Trur du får deler på Norsk båtsenter AS. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 28.April.2015 Del på Facebook Svart 28.April.2015 Mange daviter som bruker den type løsning, både innfelt eller utenpåliggende. Ilas har tilsvarende utenpåliggende, kan hende knottene som skal nedi er lettere å få tak i fra de enn hos Princess? Er til for å gjøre davitene lett flyttbare, men skjønte du sikkert Sitér dette innlegget Link to post
Noreide Svart 28.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2015 Flott, har kjøpt denne i dag og ser om jeg får det til å passe men er litt redd for at det skal skli ut av sporet og løsne. Dersom det ikke passer så får jeg høre med Norsk Båtsenter. http://www.clasohlson.com/no/%C3%98yebolt/Pr310860001 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.