svendmb Startet 28.April.2015 Link til dette innlegget Startet 28.April.2015 (redigert) Skiftet veivhus filteret på min VP tamd41A i dag, og det var litt av en jobb! Forferdelig trangt! Jeg fikk den til slutt ut blant annet ved å fjerne et stag som går fra bakre løftebeslag og intercooleren (se foto). Jeg har foreløpig ikke montert det inn igjen, men er det egentlig behov for dette? Noen som vet hva dette staget er godt for? Det er betydelig enklere å komme til dersom dette forblir i reservedelskassen.... Redigert 28.April.2015 av svendmb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 28.April.2015 Link til dette innlegget Svart 28.April.2015 Går fint å ta vekk,sett bolten tilbake i kjølerhuset,så unngår du luftlekkasje.Meiner KAD motorene ikkje har dette staget.Dei har vel samme kjølerhus Sitér dette innlegget Link to post
svendmb Svart 28.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2015 Takk for svar, Jakob, da pensjoneres staget! Bolten har jeg satt i, så der er det tett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.