Jump to content

Tips til båtfrakt fra Molde til Tromsø, cabincruiser 30fot.?

krl

Recommended Posts

Egl Ulvan Rederi tar slike oppdrag. Jeg har ikke brukt dem selv, men har hørt mye positiv omtale.

http://www.ulvan-rederi.no/produkter-og-tjenester/lystbat

Selv foretrekker jeg å transportere båten på egen kjøl, ref. hentetråd fra 2009.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Jeg brukte Ulvan i fjor vinter og kan bekrefte at de er meget dyktige. Du trenger ikke krybbe el., du kan følge båten, Kristian With, på Marinetraffic.com og kommunikasjon med både rederi og kapteinen på båten var kjempebra. Prisene er vel helt ok også, og for min del var den lik en guttetur med to kompiser og to overnattinger :lol:  Kan anbefales.

Redigert av Ludde (see edit history)

Hilsen Ludde

• 2 år senere...

Nå er det flere gamle tråder du henter opp igjen og reklamerer for dette firma. I tillegg startet du egen tråd om det og. Som ikke er lov.  Ene tråden står det at en venn brukte det. Andre står det at du brukte det. Slik reklamering er ufint. Har du firma så  Legg ut annonse på finn da vel og ikke her.  I tillegg ser jeg at du er nystartet bruker og det første du gjør er og annonsere for firma. (Ditt?) 

Redigert av boble65 (see edit history)

Og det er akkurat like mange skrivefeil på de samme ordene i disse innleggene på båtplassen i kveld som det er i teksten på dette "anbefalte" firmaets hjemmesider....

Dette er sikkert en både engasjert og arbeidslysten unggutt som prøver å skaffe seg litt reklame og dertil mer jobb ved å forsøke på "en spansk en" men dette falt heller dårlig ut.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...