Stjernen ! Startet 1.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2015 Hei har ett gir jeg skulle byttet olje på. Er det noen som vet om finnes en drenerings/tappe skrue el lign noe sted ? Eller må jeg suge opp fra der peilepinnen står ? Jeg kommer jo til rundt kassen. Noen her som har samme gir og erfaring med oljebytter? Legger ved bilde av kassa. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 1.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 (redigert) har letet litt på nett etter manual til ZF-15M ! Men fant den ikke,men fant ett bilde der det sto drain plug !( ikke helt lik kasse men lik nok ) Den skal være på motsatt side som peilepinnen. Så går i båten og sjekker litt ! Redigert 1.Mai.2015 av Dioden ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 1.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 Stemmer som jeg skrev over er en 17mm drenerings bolt i motsatt ende av peilepinnen ! Så nå var giret og motor tømt for olje ! Takk for all god hjelp ! Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 1.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 Fiksa det selv du:) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 1.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2015 Må det noen ganger ja ! Var ikke mye respons her inne,trodde disse girene var ganske vanlige. Men til de som har ZF gir og lurer. Så nå vet vi alle hvor tappe skruen er ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.