taule23 Startet 2.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2015 Hei, Jeg har kjøpt meg nye trim sendere til min Mercruiser 3.0LX med Alpha one drev Gen1. Skulle monterte disse nå, men tidligere eier har klipt av ledningene på de gamle. Fra pumpa går det 2 stk hun ledninger, så det regner jeg med at til Limit senderen(babord), men på opp/ned senderen (styrbord side) finner jeg ingen kontakt som passer. På selve opp/ned sender kabelen finnes det hun/han kontakt. Er det noen som vet hvor opp/ned kabelen skal festes? Sitér dette innlegget Link to post
taule23 Svart 3.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 Problemet er løst. I tilfellet noen har samme problem, så jeg legger ut hvor man kan koble denne. På min mercruiser 3.0lx 1988 modell finner man en rød reset knapp på motoren(stb side) Rett under knappen går det en kobling. På denne finnes det en brun ledning med hvit stripe. På denne koblingen monterer du tilt senderkabelen( opp/ned indikatoren) merket med skrift. Den helt svarte ledningen kobler du til jord Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.