Philonica III Startet 3.Mai.2015 Del på Facebook Startet 3.Mai.2015 Hei Alt det andre virker, kun vifta( den synlige) for utblåsning av varme fungerer ikke. Noen som har hatt samme feilen? Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 10.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Slo meg ikke helt til ro med at det var kretskortet som ble fortalt att sannsynlig var årsaken og hadde tatt kvelden, så jeg bestemte meg for og ta den helt ut. Kjøpte rensespray for el. komponenter, myk tannbørste og gikk over og renset alle kontakter fra kontrollenhet og inn på kortet. Sprayet hele kortet på begge sider og brukte forsiktig tannbørsten på denne også. Monterte alt, slo på bryteren og varmeren fungerte slik den alltid har gjort!! Mulig att servise verkstedene rundt om har tjent gode penger på såkalt utskifting av kretskort. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.