Jump to content

Bremsing v8


jdahl

Recommended Posts

Jeg kjøpte en fabrikkoverhalt longblokk chevy 350 i fjor, monterte denne, men den går ikke rent, etter masse mekking og HODEBRY har jeg bestemt meg for og ta ut motoren og levere den til noen som kan justere denne 100%

Det er 2 steder her i østfold, Anders Ringstad og skinne racing. er det noen som har noen formening hvor jeg bør levere, det koster jo en del lapper dette :headbang:

jdahl

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg hentet motoren min igjen, etter den har vært noen dager hos Anders Ringstad Racing, gleder meg til og montere den i båten igjen. Nå er den bremset til 277 hk det er jeg fornøyd med skal jo være 260hk.

 

Kan anbefalle Ringstad hvis noen er på tanke med det samme, han lovte meg motoren ferdig i dag og det holdt han selv om klokka passerte midnatt før vi heiset den på plass på hengeren min, han hadde jobbet en del for og få den til og gå rent, så nå skal det bli gøy og kjøre båt igjen.

 

Jdahl

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...