Sun Flyer Startet 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2015 Heisann, Jeg har en liten påhenger som dessverre har fått for gammel og forurenset bensin. Har nå tømt tanken og mye rart kom ut. Men det ligger fremdeles litt gørre igjen der nedi. Noen som har hatt samme problemet og har tips om hvordan få det opp? Det er altså den innebygde tanken det gjelder. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ask Svart 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 Hei Gitt at det er ein totaktar. Plasser påhengsen opp ned og spyl med rikeleg varmt vatn. Funka fint med ein firahestar eg hadde før, då eg hadde fylt på diesel. La den stå opp ned til tanken er tørr, eventuelt blås tørr med trykkluft. Motoren din treng nok ein dyserens òg. Lykke til. Ask Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 Hadde skrudd ut tanken og rengjort den skikkelig. De innebygde tankene sitter som oftest bare skrudd i et par braketter. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Hakkannen Svart 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 Innvendig motorvask ala QMI eller annen rens oppi tanken får vekk mye gørr. Brukte noe QMI motorvask oppi en 24-liters bensintank der bunnen var dekket av svarte seige flak som var vanskelige å få løsnet med flaskekosten. Blandet litt motorvask og noen liter med varmt vann og hadde dette stående oppi tanken en halvtimes tid og kunne spare flaskekosten til noe annet, alt driten rant ut Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Hei Eg meinte forgassarrens. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Ja, det gjør den nok. Er det noe stoff man anbefaler? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sun Flyer Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Ja, det gjør den nok. Er det noe stoff man anbefaler? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Seasu Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Kan du ikke ta av slangen til filteret og pøse gjennom kokende vann+ litt bensin og sette på slangen. Trenger bare å være litt seig totaktsolje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.