SeilSJT Startet 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2015 Har en håndholdt HVF fra Standard Horizon. Men mangler ladekrybbe og lader. Men så sitter jeg på en haug ladere av ymse slag. Antagelig har dingsene gått i søpla men så ligger laserskrivere igjen i skuffen. Ser batteriet er på 7,2v og 1100mAh. Hva skal laderen levere? Dette er det jeg mener med lader. + og - er lett å se på batteriet og lett å koble. Så tenkte å klippe ledningen og feste direkte på batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
SeilSJT Svart 4.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Om ikke skuffen er full av laserskrivere, så har jeg i allefall mange ladere... Sitér dette innlegget Link to post
Siglo Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Min HX851 har 12V lader. Vil tro det er det vanlige, for å kunne bruke 12V rett i ladekrybben. Du får nok et sikrere svar om du googler modellnavnet på VHFen din. Sitér dette innlegget A ship in port is safe; but that is not what ships are built for. Sail out to sea and do new things. -Grace Hopper Link to post
SeilSJT Svart 4.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Etter å ha lurt i vinter og votter hjelper det å spørre.... Aner at 12V inn er litt vel heftig. Fant bilde av undersiden av en krybbe. Og den viser at krybben gir 8V og 80-140mA ut. Og i tilleg fant jeg et ladersett på ebay.... Da er den oppe og går. Takk for hjelpen, Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Krybben tar 12V og gir 8V ut til min HX280. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.