Lingefan Startet 7.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2005 Kom over denne båten på Autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=721674 Og jeg må bare få si at dette er rett og slett rått! Hadde jeg hatt penger nå så skulle jeg vurdert å kjøpe den. Har tidligere hatt Fjordling med 115hk selv og da går den i 40 knop. Båtene tåler fint 200hk (vet jeg av erfaring) og da er de fortsatt lettkjørte og fine i alle hastigheter. Når det i tillegg er 225hk på denne og det er en nyere 18 med litt lenger skrog og i så tilsynelatende stand som denne er må jeg si at dette ville vært perfekt å ha på hytta! Hva synes dere? Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Baltic Svart 7.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2005 Jeg kjenner ikke båttypen, men det gjør jo du. Jeg tenker vel sånn generelt at dette må være et greit leketøy for å ha det moro på sjøen Virker som et OK kjøp hvis alt er så bra som beskrevet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.