Nutcase Startet 5.Mai.2015 Del på Facebook Startet 5.Mai.2015 Hei. Er det noen som vet hvor i Bergen det finnes kommunale båtslipper ? Sitér dette innlegget Link to post
soc Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 (redigert) Hvis du mener et sted til å sette ut eller ta opp båten din fra en båthenger, så er det mulig på kaien på Hjellestad. Funket i hvet fall for meg med en 20 fot daycruiser, riktignok for noen år siden. Rampen er bratt, så jeg anbefaler gode bremser og firehjulstrekk. Redigert 5.Mai.2015 av soc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Ved Strømme Bro og i Sandviken er der også ramper. Og ved Oselververkstedet i Os. Sitér dette innlegget Link to post
Nutcase Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Takk for svar. Vet du hvor i sandviken denne slippen er ? Sitér dette innlegget Link to post
Brig'en Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 https://baatplassen.no/i/topic/97357-ask%C3%B8y-kommune-florv%C3%A5g/ Denne bruker jeg hvert år, glimrende fin gratis kommunal rampe (selv om den er på Florvåg). Kort vei sjåveien i alle fall, god plass er det også :) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 6.Mai.2015 Del på Facebook Svart 6.Mai.2015 I Sandviken er den rett nord for Slakthustomten.... Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 6.Mai.2015 Del på Facebook Svart 6.Mai.2015 Slippen i Sandviken er vel historie? Ellers bruker eg den på Florvåg. Den er meget bra. Ikke for bratt, går fint med FWD.... Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 6.Mai.2015 Del på Facebook Svart 6.Mai.2015 Rongesundet, Sotra/Øygarden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.