Estrewes Startet 26.April.2003 Link til dette innlegget Startet 26.April.2003 Hei! Jeg driver å leiter rundt etter båter. Jeg har vært på følgende steder med annonser: - Finn.no - Baatnett.no - Autodb.no - Boat.no - Baater.net - Kupp.no - Batborsen.no - Bruktsiden.no Noen som veit om noen andre bra steder. Skal hovedsaklig se etter daycruiser 20 fot. Ser da spesielt etter Draco 2000 Daycab. Mvh Emil Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 26.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Oj, jeg ser overskrifta blei litt rar. Men ikke bry dere om det .. Har blitt noe kluss der. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Oj, jeg ser overskrifta blei litt rar.Vil bare nevne at man også kan redigere Emne-tittelen på sine innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 26.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 OK takker... Noen som har noen bra sider? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Du har vel fått med deg det meste i listen din. Finnes også noe som heter abcbaat.no samt nyhetsgruppen no.fritid.maritim på news, men disse er marginale i forhold til de du nevner. Ligger jo også en og annen båt på qxl og gibud. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 annonse.no Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Kanskje det står noe i denne tråden? Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 26.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Der var den ja, har leita litt etter den. Beklager at jeg la inn to emner om det samme! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Der var den ja, har leita litt etter den. Beklager at jeg la inn to emner om det samme! Det går bra, det! Men man har jo da både søkefunksjon og kategoriene. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 27.April.2003 Link til dette innlegget Svart 27.April.2003 Jeg driver å leiter rundt etter båter. Jeg har vært på følgende steder med annonser: - Finn.no - Baatnett.no - Autodb.no - Boat.no - Baater.net - Kupp.no - Batborsen.no - Bruktsiden.no Noen som veit om noen andre bra steder. Baatplassen.no er jo ypperlig Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 27.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2003 Personlig liker jeg finn.no best. Det er der det oppdateres oftest og kommer flest båter. Baatnett.no blir jo alldrig oppdatert og det kommer skjelden nye båter der. Ps: hvis dere kommer over Draco etc 20 fot 1986-> så send gjærne en melding eller legg det inn her. Sitér dette innlegget Link to post
arquebus Svart 27.April.2003 Link til dette innlegget Svart 27.April.2003 Jeg har brukt baatnett.no en gang for å selge båt. Fikk da første telefonen under en time etter at jeg hadde lagt inn annonsen. Et par dager senere hadde vedkommende kjøpt båten. Så det er tydelig at folk følger med der i hvert fall Sitér dette innlegget Link to post
Ole-Jacob Svart 27.April.2003 Link til dette innlegget Svart 27.April.2003 Kan nok også være en idé med en titt på det svenske markedet.. http://batborsen.com Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 28.April.2003 Link til dette innlegget Svart 28.April.2003 Ta også en titt på : http://www.rubrikk.no/ Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.