thomas73 Startet 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2015 Hei Båtfolk:-)Jeg driver å skrur på en gammel VP md2.Trenger en støtstang for ventilen og justerings-skruen med mutter.Fjøra hadde satt seg og derfor er støtstanga skeiv.....:-(Har hørt med Norpart, de har ikke.MvhThomas:-) Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Hvorfor spør du ikke en VP-forhandler? Støtstang og just.skrue finnes i alle fall til MD2B. Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Tror du de er like? Kan jeg jo prøve....:-) Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 gå inn på volvo penta norg der er det en som selger brugte deler til din motor Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 6.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2015 Har fått tak i delene(brukt) på finn.no til en hundrelapp:-) Fant liksom ikke noe på VP.no Kanskje jeg gjorde feil der...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.