Camarque44 Startet 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2015 Er det Internett tilgang i sætre havn? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Ikke noe som er tilgjengelig for besøkende, så vidt jeg vet. Båtforeningen har et nett inne i huset sitt, men det er ikke for besøkende båter. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Camarque44 Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Ok, takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 (redigert) Sætre marina har gjestenett. Koden fås ved disken. Båtforeningen har også gjestenett. Redigert 5.Mai.2015 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Popeye70 Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Jøss, har de fått det, begge to? Stilig. Når fikk de det? Sist jeg lå på Sætre og søkte etter WLAN fant jeg ikke noe, men det var i fjor eller forfjor (husker ikke helt). Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.