bergetun Startet 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2015 Hei, Guttungen fikk en ny 10" RIB med styrekonsoll (uten kontrollboks) til konfirmasjonen og har nå kjøpt seg en brukt Yamaha 9.9 2 takt som han skal ha på båten. Motoren kommer med rorkult og har ikke opplegg for styrekonsoll og kontrollboks. Kan noen fortelle meg hva det er av deler jeg trenger for gjøre motoren "styrekonsollvennlig" :) På forhånd takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 5.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 Da trenger du Yamaha sitt monteringssett på motoren for gass og gear kablene. 1 stk gass kabel og 1 stk gearkabel, samt en kontrollboks til styrekonsollen. Styrekabel er det kanskje på konsollen? Du trenger og monteringssett for styringen på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2015 (redigert) Takk Kire, Vet du hvor jeg får kjøpt monteringsett. Ser ikke ut som de store båtbutikkene har slikt (Maritim etc) edit: Fant det : https://www.maritim.no/ultraflex-delepose-kit-14f-for-yamaha-10-15hp#.VUkwMfztkj0 Redigert 5.Mai.2015 av bergetun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.