wutech Startet 6.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2015 Jeg har kjøpt meg båt i Flekkefjord, 18 fot lang og 240cm bredde. Har vært i kontakt med Egil Ulvan Rederi da jeg vet de har et godt rykte på lystbåt-transport men de hadde det ganske så fullt akkurat nå. Noen som har tips til andre jeg kan/bør spørre? Er lite aktuelt å hente selv, men det som kan være et tema er å kjøpe en tilhenger til den i Flekkefjord og få den trukket nordover da jeg uansett skal ha en henger på den. Takk for tips og råd. Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 6.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2015 Seines rederi. Prøv disse, de er også flink med lasting av båt osv. Sitér dette innlegget Link to post
wutech Svart 6.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2015 Tusen takk, de skal jeg sjekke med i morgen. Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2015 Jeg ville kjørt ned og hentet den selv. Går vel fint på en helg. Koster vel en del og få fraktet den opp selv om den er relativt liten. Men langt å kjøre. Skal kjøre båten min samme tur i sommer! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
wutech Svart 6.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2015 Var ikke så ille pris hos Egil Ulvan Rederi, utfordringen var som sagt når de hadde plass. Å kjøre ned selv er nok for øyeblikket dessverre ikke et alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.