windy26 Startet 8.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2015 Har en Yamaha 9.9hk påhenger ca 1999 modell , den vil ikke gå pent , trenger dokumentasjon/verksted handbok , på grunn justering av forgasser, tenningsopptrekk osv er det noen som har eller vet hvor jeg kan skaffe en slik bok? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 8.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2015 (redigert) Her er det en Owners Manual for Yamaha 1995 modell, sikkert mye av det samme på en 1999 modell. Hentet fra denne siden. Men det står kanskje ikke så mye om justering av forgasser, tenningsopptrekk osv der. Her fant jeg en Service Manual for Yamaha 9.9 1998-2006 modell. Den fant jeg på denne siden. Der var det flere manualer. Redigert 8.Mai.2015 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 10.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2015 takker så mye Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.