Kain Startet 9.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2015 Hei. Vet ikke hva jeg skal se etter eller hvor, vil ha slik mast som rib har som dette: Masten skal ikke brukes til noe annet enn kamerastativ, kan ikke bruke tripod.. Elsker havet mens samtidig ønsker jeg alltid å dokumentere. Har et avansert stabiliseringsverktøy som veier noen kg til kamera, den må stå 110% fast i noe solid! Tenkte å få sånn flygefilmer etter havet i bølger/stille fjorder i fart, men aner ikke hva jeg skal bruke til feste.. Kan alltids gå jalla, men da skal det holde! Kan skru så mange huller i skroger jeg vil, kan glassfiber men vil unngå. Må ikke være dyrt da båten pluss videoutstyret har tømt alt. Hvor kan jeg finne slike master/små master, hva heter de osv? Takker får all hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 10.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2015 Det heter targabøyle.. ;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Kain Svart 10.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2015 Det heter targabøyle.. ;) Takk! Akkurat det jeg leitet etter Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 10.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2015 Ligger flere typer på nett ! Her er ett treff. http://smartlager.no/targaboyle-til-smartrib-alle-modeller-kr-2200/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.