Oda17 Startet 10.Mai.2015 Del på Facebook Startet 10.Mai.2015 Jeg skal sette inn ny motor i min sollux 24 ac. Motoren er en Bmw D50-1. Problemet er at akslingen kommer 13,5 cm for langt ned i forhold til motoren, når motoren er så langt ned som den kan komme. Trenger litt hjelp å råd på hva jeg kan må gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Hej Detta kan kanske vara en lösning http://www.gknservice.com/se/marin/aquadrive_systemet.html Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Kan du flytte vinkeljernene i båten lavere ? Ellers må du ha et cv ledd (omtrent som drivknute på biler) Sitér dette innlegget Link to post
Oda17 Svart 10.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Får ikke motorn lengre ned da den treffer botn på båten. Er det en plass det er billig for cv led? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Billig vet jeg ikke men maritim.no har En annen bedrift er progressing.no Lang erfaring med den type løsninger Søk gjerne på forumet her da det har vært diskusjoner om cv ledd Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 13,5 cm var veldig mye. Er det slik at akselen ligger parallelt med kjølen og ikke i vinkel opp mot motoren? Når jeg installerte ny motor i fjor måtte jeg heve motoren 4 cm pga vinkelen på akselen. Vet heller ikke om det er noen lur ide å ta av 13,5 cm på så kort avstand med et cv-ledd cv-ledd. Sitér dette innlegget Link to post
Oda17 Svart 10.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Fikk sjekket årntlig i dag å det mangler bare 3 cm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.