pinnebåt Startet 10.Mai.2015 Del på Facebook Startet 10.Mai.2015 Hei! Vi prøver å finne ut hvor vi kan bunkre bensin i Hardangerfjorden. Hører rykter om at det finnes noe i Lofthus, men foreløpig er det ubekreftet. Båten har vi liggende i Ulvik, som er nærmest så langt til endes man kommer i fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
bonde Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Ingen ting innover sørfjorden men i Herand får du bensin. Sitér dette innlegget Link to post
Baljo Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 På Yx en på Lofthus, god flytebrygge og legge til og pumper med lang slange!. Personligt går eg over der om sommeren for og fylle bensin på kannene til båten, Men diesel har dem på slange/pistol i fjord i hvertfall :). Bor selv nesten rett over fjorden :) Sitér dette innlegget Link to post
Baljo Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 http://www.lofthusauto.no/er hjemmesida deres, og står også der oppført marina med drivstoff :) Sitér dette innlegget Link to post
pinnebåt Svart 10.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Takk for tipsene, ser ut som vi ikke trenger å gå så alverdens langt for å bunkre. Tenkte å kjøper meg 4 plast jerrykanner som kan ligge i båten hvis vi ender en plass ser det er noen meter å gå til en pumpe, holder til nødsfall. Ellers har jeg en plan, setter et 200 liter parafinfat på hengeren min, fyller det på stasjonen og kjører det ned på kaien hvor kranen åpnes...fritt fall rett ned der det skal :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.