NyEntusiast Startet 10.Mai.2015 Del på Facebook Startet 10.Mai.2015 Hei! Jeg skal kjøpe gummibåt til sommer, men gjør litt ekstra "research" for å finne den båten som passer meg best. Nå ser jeg på honwave t30-ae og honwave t32-ie. Jeg lurte på, hva er fordelene og ulempene med høytrykks dørk og aluminiums dørk? Jeg ønsker er stabil båt, og jeg har hørt at man før bølgene "opp i benene" når man sitter/ står i en honwave båt med høytrykksdørk. Jeg ønsker også god fart, som jeg har forstått høytrykks dørk gir deg, da denne båten er lettere. Hva er deres erfaringer? Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Runner Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Skal du bruke den som båt eller lettbåt. SOm båt; velg det mest stabile, DVs alu, ikke spiler, ikke luft, kanskje kryssfinerbunn. Eller aller helst med fast bunn SOm lett båt, Finn en liten tass som veier maks 30 kg, OG luftdørk, lettere, tar mindre plass når dens er stuet vekk. Ja; du kjenner bøkgene gjennom og båten er myk som en banan å kjøre, men for et par småturer holder det lenge. Sitér dette innlegget Intet problem er så stort og komplisert at man ikke kan løpe fra det...... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.