Bonus Startet 12.Mai.2015 Del på Facebook Startet 12.Mai.2015 Bytter kartplotter for en båtvenn. Har kappet til en eloksert aluminiumsplate (ca. 370 x 230mm) for å legge mellom plotter og dashboard. Denne stikker ca. 15mm utenfor plotteren på alle sider, og skulle gjerne vært svart eller tilnærmet svart. Lakkering gir en lite ripesikker overflate, tror mer på folie. Noen som vet hvem som leverer god folie (med lim på baksiden) for slikt bruk? Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 12.Mai.2015 Del på Facebook Svart 12.Mai.2015 Finn noen som bruker 3M folie...veldig bra kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 12.Mai.2015 Del på Facebook Svart 12.Mai.2015 biltema har sånn med 3m lim, denne får du i svart å i karbon. jeg kjøpte akkurat denne typen idag bare i karbon Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Mai.2015 Del på Facebook Svart 12.Mai.2015 Hva kalles den hos BT, eventuelt artikkelnummer? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jcjohansen Svart 12.Mai.2015 Del på Facebook Svart 12.Mai.2015 jeg kjøpte denna http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Styling/Eksterior/Karbonfiberfilm-3D-2000031845/ Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Mai.2015 Del på Facebook Svart 12.Mai.2015 Takker, jeg søkte på folie og ikke film. Skal ta en tur til BT og så på dette etter ferien, rekker det ikke før feriestart nå lørdag. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bonus Svart 12.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2015 Perfekt Ser Biltema har flere varianter, og de er på lager der jeg bor. Prøver det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.