Jump to content

Pris på komplett installasjon av baugpropell

Arvor 230as

Recommended Posts

Jeg har en 24 fots Arvor som jeg skal få montert baugpropell på, komplett installasjon, dvs, jeg gjør intet selv. 

Hvor mange timers jobb er dette ca, på disse båtene er det lett å komme til det meste for den elektriske installasjonen.

Hva kan man forvente å måtte betale, pris for selve arbeidet, ikke delene.

Timene går fort med montering av slike ting ja. Men den effektive arbeidstiden er ikke i nærheten av hva prisen skulle tilsi. Sist sommer var jeg på et båtverksted og fikk orden på egne problemer, og der fikk en Nidelv 26 montert baugpropell. Fra jeg kom og seks timer lenger utpå dagen hadde ikke engang begge hull blitt gjennomført pga snakk i telefon, snakk med andre båteiere, snakk med tilfeldig forbipasserende og selvsagt skulle personen ha lunsj, skulle jo bare mangle. I mitt arbeid kreves det effektivitet i den tid jeg er på plass og ville selv ønsket det samme for den tjeneste jeg kjjøper. Kan jo i samme renn nevne husbygging og håndtverkere i Norge, veldig mange vet hva jeg sikter til med det

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...