jeb Startet 13.Mai.2015 Del på Facebook Startet 13.Mai.2015 Er det mulig og sette hydraulisk styresylinder på babord side uten at det blir feil i styringen, dette pga dårlig plass på styrbord side, er det noen som har gjort det før. jeb. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
jeb Svart 14.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Da var det ingen som hadde prøvd dette før , da må jeg finne på en metode for og bruke forlengelse stag på på styringen Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Wallas Service Svart 14.Mai.2015 Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Har ikke solgt styremaskiner siden begynnelsen av -90 tallet, men mener å huske at du kan montere styresylinderen på babord side. Du kan da: Montere (snu) rorkulten 180 grader, eller: Bytte om på slangene på styresylinderen Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
jeb Svart 15.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2015 takker for svar da skal jeg prøve det. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.