VHFK Startet 14.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2015 Har kjøpt meg ett prosjekt som i å forsåvidt er greit nok. Jeg skal bytte topp/toppdeksel og pakninger på en 93 mod 50 hk Yamaha autolube. Det som er værre, er å finne frem i virrvar av motorkoder på E-bay. I en annonse står det feks: 6H4-11111-01-94 6H4-11111-01-1S Cylinder Head Yamaha Outboard 50 hp 50ELG. Hva passer til min motor? Tips til steder å handle deler mottas også med takk, da jeg kun har funnet på E-bay. (frakt er jo dyrer enn delene) Her er ett par bilder av min motor: Sitér dette innlegget Link to post
Scand7100 Svart 15.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2015 Prøv http://www.boats.netmange sprengskisser og dele nr der Sitér dette innlegget Link to post
VHFK Svart 15.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2015 Takk for linken til siden. Flott side med delenummer og spregskisse. Mulig jeg er dum her, men jeg klarer ikke lese ut hvilken motor jeg har. Får ikke bokstaver og tall til å stemme overens med nettsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.