stianschjølberg Startet 14.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2015 noen som kan hjelpe meg, jeg er på utkikk etter en båt som var i familiens eie fra 1937-71 , veldig usikkert om båten faktisk eksisterer lengre, men jeg har søkt alle plasser jeg vet om, og jeg finner den ikke etter 1971. Har lest igjennom sidene over merkepliktige fiske båter fra 1973, og finner ingen båter som stemmer over ens med målene på båten, men det kan være ejg som har gjort noe feil... Det er bare et bilde av båten. Men reg nr var : ST-2-Ø L:36ft B:12ft D:6ft. Da den var i familiens eie var den eid av Sofus Skjølberg M/fler. plassen var Kråkvåg/Storfosna. i Sør Trønderlag. Hilsen Stian Schjølberg Sitér dette innlegget Link to post
stianschjølberg Svart 14.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2015 Prøver og få lastet opp bilde men får det ikke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.