alm Startet 16.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2015 Driver å skal få igang en Johnson fra tidlig 80 tall. Etter litt att og fram startet den, men det endte med varmeskjæring, sjekket impeller og den så helt fin ut. Regner med at det er saltavleiringer oppi motoren en plass - tette kjølekanaler. Er dette et kjent problem, og isåfall, er det mulig å få orden på dette med enkle grep? Ved første øyekast så jeg ikke noe hull for kjølevannet å komme ut oppe, slik det vanligvis er på påhengere. Er der ikke hull for indikasjons stråle? Også, der var en o-ring oppe i enden på akslingen som går innpå veiva. Denne var ikke helt pen for å si det slik. Hvilken konkret funksjon har denne her? Forresten noen som vet om er det stifter på slike motorer fra ca denne tiden? Hadde kanskje vært på sin plass med ny kondensator isåfall.. På forhånd takk for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.