ivar Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 merker det samme i min Yamarin 59C / 5940 , hvor hele overbygget fungerer som en resonanskasse. Men nå har jeg ikke vært ombord i andre båter av samme type for å høre om det er samme støynivå der Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Stiffler Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Er dette innenfor det normale? Yamaha Norge sier at enkelte støyer litt fra drevet uten at det er noen problem. Er det bare meg som er litt overfølsom på dette? Om din lyd er innenfor normalen er ikke så lett å si, eg har aldri kjørt motoren tørt, så sammenligningen mellom min og din har ikke samme forutsetning (synes ikke din lyd var spessielt fremtredende). Men den samme "kompressor lyden" som du beskriver er ihvertfall i min, den har vert der siden motoren var ny, og eg har ihvertfall slått meg til ro med at så lenge gearolje ser fin ut, antar eg det er en normal "Yamaha-lyd" iom. eg har hørt den på andre motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Svein Kaasa Svart 7.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Tusen takk for svar, føler meg roligere nå på at alt er normalt. Flott forum/folk her :=) Svein Kaasa Sitér dette innlegget Link to post
atlemaga Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Fikk plutselig omtrent samme lyd i min motor under kjøring, hvordan gikk det med denne saken fungerer motoren ennå? :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.