Rune Enur Startet 17.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2015 Jeg skal bytte kjøleveske på mine 2 VP TAMD70E motorer og tenkte jeg samtidig skulle ta en rens av anlegget. Er det noen som har tips til rensemiddel man kan tilsette før man tapper motorene evt? Kan jeg bruke sitronsyre her? Tips og innspill taes i mot med takk:-) Sitér dette innlegget Link to post
Sail S Svart 17.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2015 Du får kjøpt slik til bil og de funker også til båt. Mekonomen har sikkert noe for eksempel. Men hvis den er veldig grodd må du være forsiktig så ikke alt løsner på en gang for da risikerer du at det tetter seg og gjør ting verre. Så ta det litt om gangen og kjør gjennom mye vann. I tillegg ville jeg skrudd opp varmeveksleren og renset den både før og etter. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 17.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2015 Systemrens må vel være bra ville jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.