AlexLinga Startet 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2015 Hei ! Litt usikker nå, vis det feks står at motoren uten olje filter tar 1,5L olje. Og med olje filter tar den 1,7. Skal jeg da fylle på 1,5. Starte motoren i 5sekunder også fylle på 0,2 til ? Eller skal jeg fylle på 1,7 med engang. Så starte også peile ? Takk på forhånd ! Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Bare fyll alt med en gang. Start så opp med så lite turtall som mulig til oljetrykket er på plass. Stopp motor og vent noen minutter sånn at oljen renner ned i bunnen igjen og peil. Etterfyll om nødvendig, men fyll ikke på for mye. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Å jeg ville ikke fylt alt på en gang. Ofte blir litt olje igjen I motorens kanaler, så fylles alt som boka sier med en gang, så ender en ofte med for mye olje. Ikke bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.