Otto R Startet 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2015 (redigert) Jeg ser at Seatronic selger sentralstøvsuger til kr 2999. http://www.seatronic.no/kjokken-bysse-elektriske-c-41_178/sentralstovsuger-beflexx-p-5028 Er det noen med erfaring fra denne, er det verd pengene ? Redigert 18.Mai.2015 av Otto R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 jeg har en Dewalt våt/tørrsuger ombord, og synes det er det beste alternativet. Veldig kjekt å kunne suge vann. En sentralstøvsuger krever jo at man må lagre en lang luftslange ombord, og det er ikke alltid så greit. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
176-671 Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Jeg er imponert over Beflexx. Kjøpte denne i mai-gave til båten. Montert i en fei og fungerer utmerket. Montert skjult, og slange/tilbehør får plass i en skuff. Nå er det slutt på dårlige 12V-støvsugere som knapt suger noe som helst. I uthavn blir det nå å bruke feiebrett. Minus: krever 230 V, ekstra delesett til ca. kr 450 burde ha vært inkludert i grunnprisen. Pluss: alt annet. Ville-jeg-kjøpt-igjen: ja. Definitivt. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Kaskazi Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Jeg har hatt en Dometic sentralstøvsuger i mange år i båten. Det anbefaales.Ikke noe problem å oppbevare slange m. utstyr i en pose som henger under støvsugeren. Kraftig maskin som overgår 12 v støvsugere, men det er likevel greit å ha en håndstøvsuger. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Det var da en hinnsides pris på den Beflexx`n. Biltema solgte noen sentralstøvsugere før, for bare 500 kr inkludert alt man trengte. De sto ikke på nettsiden, men enkelte butikker hadde de likevel. Her er en jeg monterte i campingvognen.. kunne tenkt meg en i seilbåten også. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Beflexx fikk skryt i Båtmagasinet nylig. Kunne tenkt meg en selv, men den koster jo noen kroner... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.