Båtkjøper Startet 18.Mai.2015 Del på Facebook Startet 18.Mai.2015 (redigert) Vi har et coctailbord i båten, men ønsker et større bord (spisebord). Vi har funnet et bord, men bordet blir for lavt! Det står på en (sølvfarget) stang som man trer en bordet festet til en slags "kopp" nedpå. Vi trenger at selve stangen som står opp fra gulvet er minst 15 cm lenger enn den vi har, men vet ikke hva jeg skal søke etter? Noen som vet om man får kjøpt dette løst? En slags sølvfarget stang.. Godt forklart ;-) Redigert 18.Mai.2015 av Båtkjøper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
krillbaaten Svart 22.Mai.2015 Del på Facebook Svart 22.Mai.2015 Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til, men kanskje det er dette? http://www.jula.no/catalog/fritid/bat-og-maritime-produkter/battilbehor/beslag/bordbein-650251/ Jeg har brukt et slikt i min båt (med tilhørende fester) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 22.Mai.2015 Del på Facebook Svart 22.Mai.2015 Det er vel ikke en stang men et rør som holder bordet ditt. Hvis du googler "rør aluminium" eller "rør rustfritt polert" (om du vil ha det riktig fint) så får du opp masse forhandlere som du kan kontakte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.