DB90Even Startet 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2015 Hei. Skal sende ut et nyhetsbrev ang. forbrukslån og i den forbindelse trenger jeg et bilde av en relativt strøken båt som er "normal". Svært vanskelig å finne slike bilder på nette da jeg må avklare med eier av bilde før det benyttes i nyhetsbrevet. Noen som har et bilde av sin egen båt eller er rettmessig eier av et bilde som jeg kan benytte i et slik nyhetsbrev? Gjerne skjærgårdskip, liten cabincruiser eller lignende. Setter stoor pris på om noen har et bilde da dette nyhetsbrevet skal sendes ut om en times tid! :) Sitér dette innlegget Link to post
MrLockertsen Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Tips: På Flickr kan du spesifisere å søke etter bilder med Creative Commons-lisens som du kan benytte utan å spørre om lov. Nokre krev kreditering av fotograf, men det kan du ta med liten skrift. https://www.flickr.com/search/?text=boat&license=4%2C5%2C6%2C9%2C10 Sitér dette innlegget Link to post
DB90Even Svart 18.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Takk for et veldig godt tips, skal benytte flickr neste gang jeg er på bildejakt! Har funnet et bilde av en hydrolift båt som vi fikk tillatelse til å benytte. Så det saken er løst for denne gang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.