Capt.Yorgoz Svart 25.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2015 Å ja gaffelen går på fjæren så det høres ut som det er rett ;) Sitér dette innlegget Link to post
victor Svart 3.Juni.2015 Del på Facebook Svart 3.Juni.2015 Hei. Jeg håper du har noen flere råd. Jeg har drevet å fiklet med dette men får ikke pumpen løs. Mener jeg har fått sleiden og bolten på ca. riktig sted. Da får jeg løftet pumpen ca. 0.5 cm. Men det virker som den sitter i noe lengere ned. Jeg kan bikke den litt høyere på en av sidene av gangen, men da bikker den andre siden ned. Skal den kunne dras rett opp uten særlig motstand når sleiden står riktig? Det er kun de 4 topp mutterene og sleiden som kan hindre at den er løs? Håper du har tålmodidighet til å svare igjen Sitér dette innlegget Link to post
turbodillum Svart 4.Juni.2015 Del på Facebook Svart 4.Juni.2015 bare dytt gaffelen bakover, så løsner pumpa. sleiden er lenger enn pumpa og holder gjen i godset:) Sitér dette innlegget Link to post
turbodillum Svart 4.Juni.2015 Del på Facebook Svart 4.Juni.2015 og ja på dine to siste spørsmål:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.