jo_no Startet 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2015 Har en kompis som er i markedet for ny båt. Valget står mellom Buster XXL eller Yamarin 63 Bow Rider. Er det noen der ute som har gode argumenter for eller mot når det gjelder valget av den ene eller den andre? Valgets kval, vet dere... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 18.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 Er jo også nettopp kommet en ny HT utgave av Yamarin 63. Veldig stilige løsninger, og full ståhøyde under hard-top. Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 18.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2015 En prsisering av opprinnelig post: Yamarinen har tilleggsbetegnelsen 'Cross' - (Yamarin 63BR Cross) Sitér dette innlegget Link to post
Estelle Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Hei,Vurderte akkurat de samme båtene når jeg kjøpte ny båt for 2 år siden. valget falt på Buster XXL. Likte det tøffere utseende på Busteren. I tillegg er det viktig for meg å sitte lunt og godt bak vindskjermen. Her er Busteren bedre da den har en høyre vindskjerm. Når jeg satt i Yamarin 63BR fikk jeg listen på vindskjermen midt i synsfeltet. Dette var grunn nok for meg til å velge bort Yamarinen. Ser ut til at nye 64BR har en mye medre løsning på vindskjermen. Har for øvrig ikke angret ett sekund på at jeg kjøpte Buster XXL - en fantastisk båt. Uansett hva du velger anbefaler jeg å velge største motor - 150 HK. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.