Guest yanmarsb12 Startet 9.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2005 Hei. Har en 17 fots With Vital, med gummilister rundt vinuene. Disse sverter noe fryktelig , og slik har de vært lenge! Noen som har tips til hva man rengjøre disse med? Stoff til å smøre de inn med, eller middel til å rengjøre de med. Så i annet innlegg noen som nevte Molikote 111? Takker for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 9.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2005 Hei! Hadde samme problem på to Saga 20 eg hadde. Prøvde vanlig skokrem og smørte dette på listene. Dette funket ganske bra og svertingen ble iallfall mindre. På den andre prøvde eg vaselinolje som eg synes var betre. Denne er flytende som eg tok på med en liten pensel. Sitér dette innlegget Link to post
kfr Svart 11.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2005 Hva med å prøve produkter for å friske opp plast og gummi på bil ? Sitér dette innlegget Link to post
Snoopy Svart 12.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2005 Prøv Polytrol! Det er et produkt fra Owatrol. Pensle på rene lister, poler av igjen før det herder (helt). Supert resultat Det er riktignok en del mer jobb med dette enn med f.eks skokrem, men resultatet blir også mye bedre, og varigere. Tar våre gummilister annet hvert år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.