gsg Startet 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2015 Oppdaget når jeg var på tur sist gang med båten, at eine oljetrykk instrumentet sto heilt i topp under marsj fart. Slakket ned motorene og då datt det ned og når jeg ga på gass igjen spratt det opp i topp igjen. Når jeg kom til land stoppet jeg motorene og så slo jeg tenningen på igjen og da spratt det opp igjen i topp. Båten har 2 kad 44. Noen som har vært bort i problemet? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 Antar brudd i motstandstråd i giver, den blir mest slitt der armen står normalt, men når trykket faller litt får den kontakt igjen. Kan også være en vakkelfeil i en kontakt eller kobling. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 gsg : Noen som har vært bort i problemet? Ja, og som I.M.S. sier er det sikkert giveren. Det var det i hvert fall på min. Ikke volvo da, men det er vel likt på de fleste. Brudd på kabel mellom giver og instrument gjør at den også flyr til topps, men siden den viser korrekt av og til er det trolig giveren som feiler. Sitér dette innlegget Link to post
gsg Svart 20.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 Ok. Takk for svarene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.