Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

De nye motorene er kommet opp på Mercurys hjemmeside, men når de kan leveres i Norge vet jeg ikke. Det må du nesten høre med dem eller en forhandler om.

Når de nye motorene er på plass så vil de eneste gamle Verado 6-syl. motorene fortsatt i salg være 350 og 400R.  Såvidt jeg vet er det kun 400R som går best på 98 oktan.

Det at de nye V-motorene ikke har noen kompressor er jo gunstig både for støy, forbruk og vedlikehold. Ventilsystemet krever heller ikke noe vedlikehold, så dette blir nok ganske bra.

mercuryv8.jpg

Teerex

Teerex

De nye motorene er kommet opp på Mercurys hjemmeside, men når de kan leveres i Norge vet jeg ikke. Det må du nesten høre med dem eller en forhandler om.

Når de nye motorene er på plass så vil de eneste gamle Verado 6-syl. motorene fortsatt i salg være 350 og 400R.  Såvidt jeg vet er det kun 400R som går best på 98 oktan.

Det at de nye V-motorene ikke har noen kompressor er jo gunstig både for støy og vedlikehold. Ventilsystemet krever heller ikke noe vedlikehold, så dette blir nok ganske bra.

mercuryv8.jpg

Teerex

Teerex

Når de nye motorene er på plass så vil de eneste gamle Verado 6-syl. motorene fortsatt i salg bli 350 og 400R.  Såvidt jeg vet er det kun 400R som går best på 98 oktan.

Det at de nye V-motorene ikke har noen kompressor er jo gunstig både for støy og vedlikehold. Ventilsystemet krever heller ikke noe vedlikehold, så dette blir nok ganske bra.

mercuryv8.jpg

Teerex

Teerex

Når de nye motorene er på plass så vil de eneste gamle Verado-motorene fortsatt i salg bli 350 og 400R.  Såvidt jeg vet er det kun 400R som går best på 98 oktan.

mercuryv8.jpg

• Create New...